Services
Waarom lijken zoveel webwinkels zo op elkaar? Dat vragen wij ons ook af. Met headless commerce technologie kunnen merken unieke en onderscheidende shopervaringen neerzetten. Wij bouwen headless commerce platforms waarmee merken klaar zijn voor de toekomst.
Onze commerce as a service oplossingen op basis van BigCommerce en Shopify Plus zorgen voor flexibiliteit, wendbaarheid en de juiste integraties met je applicatielandschap.
Dankzij een headless architectuur is het mogelijk om bezoekers een geïntegreerde klantreis te geven over alle touchpoints. Van website en app tot fysiek loket.
Voor de presentatielaag van je website kiezen we de meest geschikte technologie. We zijn niet gebonden aan vaste formats of plugins. Zo zorgen we dat je website de uitstraling heeft exact zoals jij dat voor ogen hebt.
De enige constante binnen de digital commerce markt is verandering. De manier hoe jouw merk op deze veranderingen reageert bepaalt je concurrentiepositie. Door gebruik te maken van een headless commerce platform in combinatie met microservices architectuur ben je beter in staat nieuwe functionaliteiten aan je platform toe te voegen en nieuwe diensten te A/B testen. Zo kun je snel nieuwe business modellen valideren en je strategie optimaliseren.
In digital commerce telt iedere milliseconde. Lage laadtijden zorgen ervoor dat je webshop hogere rankings in zoekmachines haalt. Zo bepaalt snelheid het succes van je merk. Naast web performance is de snelheid van development ook belangrijk, een korte time to market geeft je de mogelijkheid relevant te blijven in een zeer competitieve markt. Door sneller nieuwe features en diensten te kunnen lanceren blijf je voldoen aan de behoefte van consumenten.
E-commerce managers beheren vaak meerdere online verkoopkanalen. Consumenten willen op elk device dezelfde keuze en shopping experience. Uitsluitend verkopen via je eigen webshop is niet genoeg, social media kanalen als Instagram of Facebook en marketplaces als Amazon zijn de plekken waar je klanten zich bevinden. Met een API first commerce platform kan je al deze kanalen vanuit een backend bedienen.
Het integreren van je on- en offline activiteiten is de heilige graal van omnichannel. Het opzetten van een omnichannel strategie begint met het kennen van je klanten. Wie is je doelgroep en waar bevinden zij zich? Welke stappen doorlopen zij bij het doen van een aankoop en welke kanalen gebruiken ze tijdens de customer journey? Door antwoord te krijgen op deze vragen kom je erachter welke kanalen het beste rendement opleveren. Door continu te meten en ontwikkelen kan je je omnichannel strategie verder optimaliseren.
Onze developers bouwen jouw commerce platform volledig volgens de laatste technologische standaarden. We zorgen ervoor dat je op ieder kanaal de beste klantbeleving kan bieden en klaar bent om de volgende stap te zetten in je digitale transformatie.
Met headless API-first commerce platform BigCommerce zetten we de ideale experience neer voor jou, en voor je gebruikers. BigCommerce wordt aangeboden als SaaS-platform. Dat betekent dat je altijd over de meest actuele software beschikt en dure upgrades tot het verleden behoren. Deze commerce oplossing koppel je naadloos aan andere applicaties, zoals productinformatie management software.
De specialisten van Touchtribe helpen je graag de juiste platform keuze te maken. Bel Gert op 06-55716180. Of beschrijf in het contactformulier je huidige e-commerce situatie en de uitdagingen.