Services header image

Services

Mijn-omgevingen

Geef gebruikers de volledige controle

De voorkant gebruiksvriendelijk en intuïtief, de achterkant is buitengewoon slim. Dat zijn de mijn-omgevingen van Touchtribe. Wij helpen met het automatiseren van bedrijfsprocessen, de ontsluiting van data vanuit missiekritische systemen en het digitaliseren van de interacties met klanten, waardoor zij in controle zijn.

Beschermde portal

De belangrijkste feature van een mijn-omgeving is de inlogfunctionaliteit, omdat er doorgaans gebruikersspecifieke informatie binnen deze gesloten omgeving wordt weergegeven. De getoonde informatie komt uit back-office systemen die niet toegankelijk zijn voor klanten. Denk aan factuurgegevens, of verbruiksdata van een energieleverancier of mobiele telefoonprovider.

Voordelen van een mijn-omgeving

Backend developer bouwt mijn-omgeving
  • Waardevol inzicht

    Het aanbieden van een online portaal levert waardevolle informatie op. Deze data geeft inzicht waarmee u dienstverlening kunt verbeteren, nieuwe services kan ontwikkelen of beter kunt anticiperen op de markt waarin u actief bent.

  • Backoffice integratie

    Onze developers integreren uw volledige IT ecosysteem om te zorgen dat data en processen op de juiste manier aansluiten op uw klantportaal. Dit doen we middels API’s en microservices voor maximale onderhoudbaarheid.

  • Betere klantrelatie

    Via de mijn-omgeving bent u op ieder gewenst moment in contact met klanten of leveranciers en bent u in staat ze snel, al dan niet geautomatiseerd, te helpen of van informatie te voorzien.

Behoefte aan een mijn-omgeving?

Laat u adviseren over de inzet van een mijn-omgeving door de specialisten van Touchtribe? Bel Gert op 06-55716180. Of laat een bericht achter via het contactformulier en we nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Selfservice

Consumenten eisen gemak en snelle informatievoorziening. Door (zakelijke) klanten het gemak van een mijn omgeving te bieden zijn zij in staat op ieder moment van de dag, via elk device zelf hun gewenste informatie op te zoeken. Denk aan: orderstatus, communicatie, of abonnementsgegevens. Het antwoord vinden op al hun vragen op elk moment, via alle devices.

Optimaliseer uw digitale strategie
B2C & B2B mijn omgevingen