Services header image

Services

Online Klantportalen

Optimaliseer interactie met een gebruiksvriendelijk klantportaal

Een klantportaal is een professionele manier om digitaal service te bieden aan klanten en sales effectiever te organiseren. Bedrijfsprocessen, data en communicatie komen hier op een centrale plek bij elkaar. Wij ontwikkelen klantportalen waar snelheid en gebruiksvriendelijkheid centraal staan.

Developers in gesprek
  • Verbeter uw klantenservice

    Met behulp van een online klantenportaal of mijn-omgeving kunt u klanten op ieder moment van de dag van dienst zijn. Dit kunnen B2B klantomgevingen zijn waarin producten besteld kunnen worden, portalen voor het maken van afspraken met dienstverleners of het contact opnemen met de klantenservice. Door het bieden van een klantomgeving zijn organisaties in staat de gebruikerstevredenheid te vergroten en sneller business doelstellingen te verwezenlijken.

Klantomgevingen voor B2B en B2C

Wij bouwen platformen die aansluiten op de wensen van de gebruiker en makkelijk meegroeien met de ambities van de organisatie. Zowel zakelijke gebruikers als consumenten zijn kritischer dan ooit als het gaat om gebruik van online diensten. Een snelle en intuïtieve klantbeleving komt hierin tegemoet. Wij bouwen klantportalen die volledig integreren met uw applicatielandschap: zo is alle relevante data uit uw business software beschikbaar in het portaal.

Wat levert een goed klantportaal op?

Gebruiker in een klantenportaal op tablet
  • Klanttevredenheid

    • Diensten zijn 24/7 beschikbaar

    • De klant is in controle over wat hij afneemt

    • U tilt uw dienstverlening naar een hoger niveau

  • Klantbetrokkenheid

    • Klanten kunnen makkelijker contact opnemen

    • Verbeterde klantcommunicatie

    • Diensten zijn toegankelijker

  • Werk efficiënter

    • Bespaart tijd door gestroomlijnde processen

    • Gerichte klantcommunicatie verlaagd druk op de service afdeling 

    • Vergroot verkoopkansen

Vraag een offerte aan voor een online klantportaal

De specialisten van Touchtribe helpen u graag de juiste technologische keuze te maken.  Bel Gert op 06-55716180. Of laat een bericht achter via onderstaand formulier en we nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Future proof klantportaal dat met uw merk kan meegroeien

Wij bouwen platforms die organisaties uniek maken en aansluiten op de wensen en behoefte van uw gebruikers. Zo maken we klanten enthousiast om het portaal te gebruiken. Voor de optimale user experience voeren onze UX designers user tests uit en ontwikkelen zij persona’s op basis van je doelgroep. Om dit te bereiken werken we met vier technologische randvoorwaarden:

  • Microservices

    Bij een microservice architectuur, worden applicaties als een verzameling services gestructureerd. Deze werkwijze zorgt ervoor dat complexe applicaties snel en betrouwbaar kunnen worden ontwikkeld, getest, deployed en onderhouden. Zo zijn we in staat sneller en efficiënter ontwikkelen.

  • API-first strategie

    Organisaties die een technologisch ecosysteem omarmen, moeten een API-first strategie adopteren. Deze werkwijze is gebaseerd op de microservice architectuur waarbij deze services worden ontsloten via API’s. Dit zorgt ervoor dat functies en systemen eenvoudiger met elkaar te verbinden zijn.

  • AWS

    Public cloud is niet meer weg te denken uit de technologiestack van moderne organisaties. De developers van Techtribe hebben zich gespecialiseerd in Amazon Web Services (AWS) en hebben alle kennis in huis om jou verder te helpen. Wij begeleiden onze klanten in hun weg naar een succesvolle en kostenefficiënte inzet van de cloud.

  • Serverless

    Een serverless klantenportaal, waar in de basis geen fysieke server aan te pas komt, is in staat eindeloos op en af te schalen. Dit zonder je zorgen te maken over het beheer en onderhoud van de servers.