Persoon bekijkt een webshop op zijn mobiele telefoon

Services

B2C Commerce

Persoonlijke ervaring voor elke klant

Bij zowel B2C- als B2B-commerce is het einddoel hetzelfde: Een bedrijf probeert een product of dienst te verkopen aan een eindgebruiker. Het verschil tussen de twee is wie de consument is: in het geval van B2B is de consument een ander bedrijf, bij B2C is een klant een persoon.

Voor B2C commerce ligt de focus op het beïnvloeden van een individu door middel van emotie, persoonlijke overtuigingen en merkbetrokkenheid. Het verschil in de motivaties achter aankopen heeft grote invloed op hoe producten en diensten op de markt worden gebracht en hoe merken hun publiek het beste kunnen bereiken. Touchtribe stelt merken in staat met een persoonlijke merkbeleving te bieden door het ontwikkelen van gepersonaliseerde B2C webshops.

Stel ons je B2C vraag

Customer experiences die zorgen dat klanten langer op je website blijven, meer kopen en je merk aanbevelen? Dat is waar Touchtribe mee helpt. Bel Gert op 06-55716180. Of laat een bericht achter via het contactformulier en we nemen binnen 1 werkdag contact op.

Persoon met tablet sluit abonnement af op website
  • Juiste beleving op elk touchpoint

    De kern van B2C commerce is personalisatie, slimme technologie en automatisering gebruiken om je merk op het juiste moment bij klanten te brengen. Met de juiste boodschap voor dat moment. De combinatie van moment, boodschap en kanaal creëert de ervaring.

  • Experience driven B2C commerce

    Voor klanten is het aanschaffen van een product niet het enige dat telt. Het gaat om de totale merkbeleving: Een naadloze experience via verschillende digitale kanalen in combinatie met hoogwaardige content, de beste klantenservice en 1-op-1 contact waarin de merkbelofte naar voren komt.

  • Combineer creativiteit, data en techniek

    Breng de juiste boodschap, op het juiste moment, naar de juiste klant. Om dit te kunnen bereiken moeten creativiteit, data en techniek naadloos met elkaar samenwerken, ongeacht het door de consument gebruikte kanaal.

B2C webshop ontwikkelen

Onze frontend developers zorgen dat een high-end design een high-end experience wordt voor iedere bezoeker, terwijl we aan de achterkant een robuuste, schaalbare en makkelijk te onderhouden fundering bouwen voor uw platform. Ook zorgen we voor de juiste integraties en koppelingen met back-office software. Zo is altijd de juiste informatie voor klanten beschikbaar binnen het B2C-platform, bijvoorbeeld over de voorraad van uw producten, levertijden en order en factuur informatie.

Waar Touchtribe mee helpt

  • Composable Commerce

    Onze developers bouwen jouw composable commerce platform volgens de laatste technologische standaarden. We zorgen dat je overal de beste klantbeleving biedt en klaar bent om de volgende stap in je digitale transformatie te zetten.

  • Altijd moderne technologie

    Een moderne architectuur wordt gekenmerkt door best of breed SaaS-oplossingen, die dankzij uitstekende APIs gezamenlijk een wendbaar en schaalbaar platform vormen. Alle voordelen van de cloud zitten standaard in deze software, waardoor het platform onderhoudsvrij, flexibel en schaalbaar is. Zo maken we voor commerce gebruik van ShopifyPlus en BigCommerce.

Stel ons je B2C vraag

Customer experiences die zorgen dat klanten langer op je website blijven, meer kopen en je merk aanbevelen? Dat is waar Touchtribe mee helpt. Bel Gert op 06-55716180. Of laat een bericht achter via het contactformulier en we nemen binnen 1 werkdag contact op.

Wat is e-commerce personalisatie?

Met personalisatie bedoelen we het persoonlijk benaderen van webbezoekers, met als doel dat de (potentiële) klant zich meer verbonden voelt bij uw webshop en zich herkent in de aanbiedingen die u doet.

Hoe optimaliseer ik elke klantbeleving?
Wie is mijn website bezoeker?