Services
Bij zowel B2C- als B2B-commerce is het einddoel hetzelfde: Een bedrijf probeert een product of dienst te verkopen aan een eindgebruiker. Het verschil tussen de twee is wie de consument is: in het geval van B2B is de consument een ander bedrijf, bij B2C is een klant een persoon.
Voor B2C commerce ligt de focus op het beïnvloeden van een individu door middel van emotie, persoonlijke overtuigingen en merkbetrokkenheid. Het verschil in de motivaties achter aankopen heeft grote invloed op hoe producten en diensten op de markt worden gebracht en hoe merken hun publiek het beste kunnen bereiken. Touchtribe stelt merken in staat met een persoonlijke merkbeleving te bieden door het ontwikkelen van gepersonaliseerde B2C webshops.
Customer experiences die leiden tot klanten die langer op u website blijven, meer kopen en uw merk aanbevelen? Dat is waar Touchtribe mee helpt. Bel Gert op 06-55716180. Of laat een bericht achter via onderstaand formulier en we nemen binnen 1 werkdag contact met u op.
De kern van B2C commerce is personalisatie, slimme technologie en automatisering gebruiken om uw merk op het juiste moment bij klanten te brengen, met precies de juiste boodschap voor dat moment. De combinatie van het moment, de boodschap en het kanaal creëert de ervaring.
Voor klanten is het aanschaffen van een product niet het enige dat telt. Het gaat om de totale merkbeleving: Een naadloze experience via verschillende digitale kanalen in combinatie met hoogwaardige content, de beste klantenservice en 1-op-1 contact waarin de merkbelofte naar voren komt.
Breng de juiste boodschap, op het juiste moment, naar de juiste klant. Om dit te kunnen bereiken moeten creativiteit, data en techniek naadloos met elkaar samenwerken, ongeacht het door de consument gebruikte kanaal.
Onze frontend developers zorgen dat een high-end design een high-end experience wordt voor iedere bezoeker, terwijl we aan de achterkant een robuuste, schaalbare en makkelijk te onderhouden fundering bouwen voor uw platform. Ook zorgen we voor de juiste integraties en koppelingen met back-office software. Zo is altijd de juiste informatie voor klanten beschikbaar binnen het B2C-platform, bijvoorbeeld over de voorraad van uw producten, levertijden en order en factuur informatie.
Onze developers bouwen uw commerce platform volledig volgens de laatste technologische standaarden. We zorgen ervoor dat u op ieder kanaal de beste klantbeleving kan bieden en klaar bent om de volgende stap te zetten in uw digitale transformatie.
Een moderne architectuur wordt gekenmerkt door best of breed SaaS-oplossingen, die dankzij uitstekende APIs gezamenlijk een wendbaar en schaalbaar platform vormen. Alle voordelen van de cloud zitten standaard in deze software, waardoor het platform onderhoudsvrij, flexibel en schaalbaar is. Zo maken we voor commerce gebruik van ShopifyPlus en BigCommerce.
Customer experiences die leiden tot klanten die langer op u website blijven, meer kopen en uw merk aanbevelen? Dat is waar Touchtribe mee helpt. Bel Gert op 06-55716180. Of laat een bericht achter via onderstaand formulier en we nemen binnen 1 werkdag contact met u op.
Met personalisatie bedoelen we het persoonlijk benaderen van webbezoekers, met als doel dat de (potentiële) klant zich meer verbonden voelt bij uw webshop en zich herkent in de aanbiedingen die u doet.
Heeft u hoge bezoekersaantallen op uw platform en wilt u de conversie verbeteren? Dan is personalisatie een van de mogelijkheden. Het gepersonaliseerd aanbieden van content en producten speelt een belangrijke rol bij het optimaliseren van uw conversieratio.
Waar komt de bezoeker vandaan? Is het een terugkerende klant of nieuwe bezoeker? Door hem te identificeren kunt u hem een unieke ervaring bieden.
Een belangrijk onderdeel in personalisatie is het maken van gepersonaliseerde (landingspagina's) voor bezoekers. Weet u zijn naam? Noem deze dan in de communicatie.
Om een persoonlijke experience te bieden is veel data nodig. Wat is de locatie van de bezoeker, hoe navigeert hij op de website, wat kopen bezoekers uit specifieke gebieden vaak in uw shop? Met deze data en business intelligence software kunt u aanbevelingen doen van producten die passen bij de interesses van de potentiële klant.
Door de persoonlijke benadering richting de bezoeker voelt hij zich beter begrepen en heeft een sterkere connectie met uw merk. Hierdoor zijn bezoekers van uw platform eerder bereid actie te ondernemen.