Met Spoorloos de diepte in,

een interactieve app voor een jongere doelgroep.

De vraag

Help ons om online een jongere doelgroep aan te spreken met het programma Spoorloos; met die vraag klopte KRO-NCRV bij ons aan. Het programma bestaat al ruim 25 jaar en ziet haar doelgroep langzaam vergrijzen. Tijd dus voor een touch up.

De oplossing

Binnen de huidige site van Spoorloos hebben we een interactieve webapplicatie gebouwd die de verhalen van de deelnemers een tweede laag geeft. Bezoekers krijgen een dilemma voorgelegd inclusief de vraag hoe zij daarop zouden reageren. Hierna volgt een diepte-interview met de betrokkenen. Omdat Spoorloos.nl in Drupal8 is gemaakt konden bestaande koppelingen met de media-bibliotheek eenvoudig geïntegreerd worden.

Meer weten over onze cases en up-to-date blijven van alles binnen TouchTribe?

Laat je gegevens achter en wij houden je op de hoogte!

Bekijk ook onze andere cases: